• Türk Uyku Tıbbı Derneği - TUTD
  • Naci Çakır Mah. 760 Sk. No:25/17
  • Çankaya / Ankara

Reakreditasyon Başvuru İşlemleri

Akreditasyon yenileme süreci akredite edilen uyku bozuklukları merkezlerinin standartlarının korunması amacıyla her beş yılda bir yapılması gerekmektedir.

Reakreditasyon İşlem Süreci:

  • 1. Akreditasyon yenileme talebinde olan Uyku Bozuklukları Merkez sorumlusu, aşağıda bulunan Reakreditasyon Başvuru Formunu eksiksiz doldurması ve çıktısını alarak imzalaması, imzalanmış çıktıyı tarayarak TUTD iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine öncelikle göndermesi gerekmektedir..
  • 2. TUTD Sekreterliğine gelen başvuru formu, Akreditasyon Komitesi Başkanı tarafından eksiklikleri kontrol edilir.
  • 3. Başvuru formunda saptanan eksiklikler TUTD sekreterliği tarafından eposta ve telefonla akreditasyon işleminin yapılacağı merkeze bilgilendirilir, düzeltmelerin yapılması sağlanır.
  • 4. Eksiklik ve düzeltmelerin yapılmasından sonra akredite edilecek uyku bozuklukları merkezi web sayfasından tekrar başvuru formunu doldurarak, çıktısını alır ve merkez sorumlusu tarafından imzalanır.
  • 5. Denetleme ücreti TUTD İktisadi İşletme hesabına yatırılır.
    Akreditasyon Başvuru Ücreti: 7500 TL

    Hesap Numarası
    Banka: Türkiye İş Bankası SSK Dışkapı Şubesi
    Türk Uyku Tıbbı Derneği İktisadi İşletmesi
    TR19 0006 4000 0014 2061 3303 21

  • 6. Ödeme yaptığınıza dair banka dekontu ve taranmış başvuru formu pdf olarak ve TUTD iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine gönderilir.
  • 7. Yenilenmiş başvuru formu, dernek sekreterliği tarafından tekrar Akreditasyon Komitesi Başkanına yönlendirilir.
  • 8. Akreditasyon Komitesi Başkanı tarafından TUTD üyesi bir denetleme heyeti üyesi ve denetleme tarihi belirlenir.
  • 9. Dernek sekreterliği tarafından denetleme üyelerine başvuru formu ve denetleme formu eposta adreslerine gönderilir.
  • 10. Denetleme sonrası denetleme heyeti tarafından yazılan 2 denetleme raporu hazırlanarak, heyet üyeleri tarafından imzalanır. Raporun bir nüshası merkezde kalmak üzere, imzalanmış bir nüsha heyet Üyeleri tarafından taranmış hali dernek sekreterliği iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine gönderilir.
  • 11. Denetlemeden geçen merkez TUTD akredite merkezler listesinde, reakreditasyon tarihi eklenir.
  • 12. Reakreditasyon Sertifikası, Dernek sekreterliği tarafından merkeze posta yoluyla gönderilir.